Politica de retur

Puteți solicita returul de produse în următoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefuncțional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
  • Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
  • Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus (nu și în cazul renunțării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.

Produsele vor fi returnate în ambalajul original, în aceeați stare în care au fost livrate, respectiv acestea trebuie să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manualele de utilizare și certificatele de garanție.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, vânzătorul își rezervă dreptul de a percepe o taxă pentru readucerea la stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Cuantumul taxei va fi stabilit de vânzător după evaluarea produsului returnat, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la recepționarea produsului.

Produse care nu sunt acceptate la retur:

  • produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 24 ore de la recepționarea produsului).
  • cartușe desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
  • imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate;
  • produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a cărei furnizare a fost nevoie de plata în avans;
  • produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumpărare sau dacă produsele au licențe OEM activate;
  • acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen - (scoase din cutia originală);
  • daca au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat.

Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru către Departamentul Suport Clienți în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Copyright © 2015-2020 FORMWERK SRL J40/3838/2014 RO32988372 Str. Prof. Dr. Ion Athanasiu nr.33 s.5 București 050676